V modernej dobe sme si už zvykli, že skoro celá ekonomika je postavená na marketingu a reklame. Vidieť sme to mohli (a stále môžeme) na rôznych spoluprácach veľkých spoločností najmä v oblasti IT. Za zmienku stojí napríklad Microsoft, ktorý pri kúpe Lumie 640 alebo Lumie 640 XL ponúkal až 3 darčeky – hodinu volania cez Skype, 1 TB úložisko pre naše dáta a ročné predplatné Office 365.Na množstvo takých ponúk sme pri mobilných zariadeniach zvyknutí. Tesla však chce ísť ďalej a posunúť hranice automobilového priemyslu aj v tomto smere.



Americká spoločnosť Tesla Motors láka svojich zákazníkov nielen na kvalitné tátoše, ale po novom aj na rôzne iné výhody. Za zmienku stojí napríklad neobmedzený internet, ktorý sa môže hodiť aj pri využívaní krásneho 17″ displeja.

tesla

Po konci streamovacej služby Rdio, ktorá nedávno skončila, ponúklo firme Tesla svoju spoluprácu Spotify. Majiteľom modelov Tesla S a v budúcnosti Tesla X bude teda ponúkaný Spotify Premium účet zadarmo. Má to však háčik…

Streamovanie kvalitnej HD hudby bez reklám (a veľa iného) si vychutnajú len majitelia aút v Európe, Hong-Kongu a Austrálii. Zákazníci v USA majú tentokrát, bohužiaľ, smolu.