Pre niekoho samozrejmosť, pre niekoho otázka prežitia. Na túto skutočnosť poukazuje emotívna kampaň zobrazujúca fotografie afrických ľudí.



Kampaň holandskej organizácie Cordaid vystihuje sociálne rozdiely, ktoré panujú vo svete medzi obyvateľmi jednotlivých krajín. Organizácia na základe  umeleckých fotografií afrických ľudí, pôsobiacich ako z lifestelového časopisu, porovnáva peňažnú hodnotu našich základných potrieb, ktorú si my ani neuvedomujeme, s hodnotou spotrebného tovaru. Posolstvo kampane je prinútiť ľudí, aby sa na chvíľu zastavili a zamysleli… Tak teda do toho!

Krígeľ piva 4,50 €/50 l čerstvej vody 1,50 €

afrika 1

Kabelka 32 €/Jedlo na týždeň 4 €

afrika 2

Slnečné okuliare 24 €/ Prístup k vode 8 €

afrika 3

Voda po holení 35 € / Stavebný základ na nový dom 6,50 €

afrika 4

Foto: cordaid.org