Milí chlapi, doba sa zmenila. Tak, ako vy pri sebe nechcete obtlstlú ženu v zástere s ochlpením v podpazuší a fúzikmi, tak ani žena nechce mať pri sebe neupraveného partnera. Preto sa zmierte s tým, že ak chcete zaujať modernú ženu, musíte byť moderným chlapom. A zmierte sa s tým, že nie každý upravený muž musí byť orientovaný na rovnaké pohlavie.



 

Zhrňme si na začiatok tri fakty:

1) ak ste si mysleli, že ste pre ženy dokonale príťažlivým objektom od prírody, mýlite sa
2) ak si myslíte, že ženám na výzore mužov nezáleží, zobuďte sa
3) ak si myslíte, že starostlivosť o seba z vás spraví nejakého iného se*uála ako hetero, rovnako sa mýlite

Prejdime si jednotlivé fakty detailne. Fakt prvý. Páči sa vám neupravená žena, strapatá, zanedbaná, nevydepilovaná, zle oblečená, s ohryzenými nechtami? Že sa vám dvíha žalúdok? Rovnako aj ženám z vás, keď niekam naklusáte vysmiaty ako Mitch Buchannon, ale s mastnými vlasmi, fľakmi v podpazuší, dlhými nechtami, sprevádzaný jemným šanelom číslo pot-pot-pot. Poznámka, Mitchov koberec na hrudi už nie je se*y!

Fakt druhý, všetky ženy hovoria, dokonca aj štatistiky hovoria, že výzor mužov nie je tak dôležitý. Podstatné je, akú má povahu, ako dokáže zabezpečiť rodinu, ako ju ochráni v prípade útoku zombíkov na planétu. Trepem? Aj vy. Ako, do pekla, podľa vás žena zistí, že ste záchranca planéty, že každú nedeľu ráno pomáhate babičkám prechádzať cez priechod pre chodcov pri kostole, že ste včera ráno zachránili vačicu topiacu sa v sude a iné hrdinstvá? No nijako, jedine, že by sa o vás dočítala v novinách a povedzme si úprimne, tí v novinách väčšinou vyzerajú. Takže, sa ZOBUĎTE, výzor je dôležitý, lebo iba ním urobíte prvý dojem na ženu. Neočuchá vás, nepochytká si vás, nespýta sa, či ste zachránili tú prašivú vačicu. Iba sa na vás pozrie. Kúzlo prvého dojmu. Poznámka, tričko s textom “Zachránil som vačicu” by zapôsobilo akurát tak v útulku, ale tam môžete ľahko naraziť aj na bobra, takže opatrne.

Prečítajte si tiež: Čo sa páči ženám na mužoch a za akými sa (ne)otočia? My to vieme!

hrozný muž

Fakt tretí a najzásadnejší, ktorý bol vlastne dôvodom vzniku tohto krátkeho kurzu prebudenia sa z utópie minulosti. Ak sa o seba staráte, nemusíte byť metrosexuál, homosexuál ani nič iné ako heterosexuál. Pozrite si priemerný slovenský článok o pánskej móde, o trendoch v účesoch, pozrite si komentáre pod nimi. “Nie som buzerant, aby som toto nosil. To čo za buzeranta je na tej fotke? Musel by som byť buzerant aby som dal toto na seba.” Naozaj máte potrebu stále sám seba uisťovať, že nie ste buzerant? (čítaj homosexuál) Ak áno, asi nie je problém v tých pánoch na fotkách, ale vo vás. Asi určite. Oni sú pravdepodobne vyrovnané osobnosti, ktoré chcú spríjemniť svet ženám tým, že pre ne budú atraktívnymi partnermi. Vy ste poväčšine zakomplexovaní hejteri, ktorí si dajú pásikové tričko, kockované gate vo vetre vejúce ako vlajka na 1. mája, cyklistické slnečné okuliare za bonusové body z pumpy a myslíte si, že ste alfa samec. No nie ste.

ego

Niekoľko najnovších vedeckých poznatkov na záver:

– ak voniate, nie ste buzerant
– ak máte na sebe niečo slim, nie ste buzerant
– ak míňate peniaze na oblečenie, nie ste buzerant
– ak máte na hlave účes lepší ako ten podľa hrnca, nie ste buzerant
– ak používate fén a žehličku na vlasy, nie ste buzerant

PS: slovo buzerant bolo použité iba pre lepšie porozumenie článku istým druhom populácie, ďakujeme za pochopenie.

Foto: Facebook