Bratislava, 8. apríla 2014 – Osviež sa, kto môžeš! Toto tu ešte nebolo – pivo Zlatý Bažant, baza, mäta a citrón v dokonalej harmónii. Bažant Radler opäťprichádza s novým produktom. Tentoraz stavil na netradičné spojenie tradičných slovenských chutí. Vychádza tak v ústrety milovníkom miešaných nápojov z piva, ktorí radi experimentujú a okrem vysokej kvality ocenia aj originálne zloženie.



Klasickú sviežosť obľúbeného citrónového Bažanta Radler sa v hurbanovskom pivovare rozhodli umocniť jemne chladivým efektom mäty. Originalitu nového produktu podčiarkuje tradičná, obľúbená slovenská chuť bazy s použitím čisto prírodných ingrediencií.

„Pri hľadaní novej chute pre Bažant Radler sme nechali viac než dvesto konzumentov radlerov ochutnať 5 rôznych kombinácií chutí. Bažant Radler Citrón – Baza – Mäta obstál vysoko nadštandardne v parametroch ako chuť, vôňa, či schopnosť osviežiť,“ hovorí Pavol Chalupka, brand manager pre značku Bažant Radler v spoločnosti HEINEKEN Slovensko.

Bazant Radler Citron-Baza-Mata_6pack_resized

Úspech novinky v chuťovom teste možno pripísať všeobecnej obľúbenosti bazy a mäty medzi Slovákmi „Pri baze sa ľuďom vybavia spomienky, ako zbierali bazové kvety a pili bazový sirup u starých rodičov. Mäta je zasa populárna ako chladivý doplnok rôznych miešaných nápojov. Výsledkom nášho niekoľkomesačného úsilia je tak dokonale vyvážená moderná chuť inšpirovaná slovenskou tradíciou,“ zdôrazňuje Pavol Chalupka.

Novinka Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta nadväzuje na obľúbenosť citrónového Bažanta Radler, ktorý v roku 2011 na Slovensku otvoril trh s radlermi. V roku 2012 ponuku obohatila jeho nealkoholická verzia spolu s ďalšou citrusovou kombináciou v produkte Bažant Radler Grapefruit. Od tohtoročnej jari svieže portfólio prírodných radlerov z piva Zlatý Bažant obohacuje netradičná kombinácia citrónu s bazou a mätou. Vďaka svojej chuťovej harmónii a objemu alkoholu 1,9 % je Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta nízkoalkoholickým osviežením tohtoročnej sezóny.

Bazant Radler Citron-Baza-Mata_PLECH-orosene_resized Image converted using ifftoany

Osvieženie v kruhu svojich blízkych a kamarátov môže byť vždy pestrejšie a zábavnejšie, a taká je aj reklamná kampaň pre novinku na trhu s radlermi. Od stredy 9. apríla 2014 uvedenie novinky Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta podporí netradičná a zábavná reklamná kampaň s claimom „Osviež sa, kto môžeš!“. Jej súčasťou bude okrem televízneho spotu aj komunikácia v printových médiách a v online prostredí. Bažant Radler Citrón-Baza-Mäta je dostupný na slovenskom trhu v 0,5 l fľašiach a v plechovkách od začiatku apríla.