Istotne si každý z nás všimol reklamu známeho obchodného reťazca na výstavbu parku pre deti s názvom ,,Ihrisko žihadielko”. Táto kreslená reklama síce vyzerá nevinne, no budete prekvapený, aké oplzlé slovo sa v nej vyskytuje!



Reklama určená pre najmenších do 17-tej sekundy určite zaujme vašich drobcov a možno aj vás. No v momente, keď začujete slovo “najsamfasa”, istotne sa začnete v duchu modliť, aby sa vaše dieťa nespýtalo na význam tohto stupidného slova. A vaše obavy sú opodstatnené, veď vysvetlite dieťaťu, že slovo fasa je maďarského významu a v preklade do slovenčiny znamená ten najhrubší vulgarizmus.

A čo vraví na “najsamkoko*nejšie ihrisko” arbitrážna komisia Rady pre reklamu a obsah? Po stúpajúcom počte sťažujúcich vyhlásila takéto stanovisko: „Celkové správanie postavičiek v reklame je veselé a hravé a AK RPR si nemyslí, že reklama obsahuje zobrazenia alebo výrazové prostriedky, ktoré by mohli porušovať všeobecné normy mravnosti alebo slušnosti.”

Zdroj: omediach.com, youtube.com