Všetci dobre poznáme staré známe modrobiele logo Facebooku. Nezmenilo sa od roku 2005, avšak takmer po desiatich rokoch sa grafici spoločnosti Facebook rozhodli hecnúť a dodať starému zašlému logu  modernejší a akčnejší dizajn.



Onen počin má na svedomí chlapík menom Christophe Tauziet, práve on sa totiž rozhodol zastaranému logu vdýchnuť nový šmrnc. Ťažko povedať, koľko hodín a bezsenných nocí musel tento „talent“ prebdieť nad obrazovkou svojho počítača, kým jeho rachitické prsty ožili a priviedli na svet takýto majsterštik. Dámy a páni, nech sa páči, tu je spomínané nové logo:

fb, facebook

Dôvodom dychberúcej zmeny, ako sa pán Josh Higgins nechal počuť, je snaha spoločnosti vytvoriť modernejšie a priateľskejšie logo, ktoré bude prístupnejšie obyčajným ľuďom… Nakoniec posúďte sami, vari sa im to nepodarilo?

Foto: Facebook