Retro je v kurze a využíva sa aj ako silný marketingový ťah na spotrebiteľov. Pre mladých je momentálne IN a pre tých skôr narodených zase nostalgiou na roky minulé, kedy bolo dobre – ako väčšina z nich vravieva. Retro tento týždeň zavládlo aj v Lidli, kde sa na pulty predajní vrátili výrobky z obdobia socializmu.



Ak ste sa pri čítaní úvodných viet potešili, že si do svojej domácnosti budete môcť opäť zadovážiť výrobky, ktoré ste používali pred viac ako dvadsiatimi rokmi a tiež budete môcť ukázať svojim deťom, čo sa vtedy v obchodoch nosilo, pokiaľ nežijete v Českej republike, musíme vás sklamať. Retro týždeň totiž zatiaľ zavítal len k našim bratom, ktorí si môžu zakúpiť takmer päťdesiat výrobkov v retro obale medzi nimi aj mydlo Šeřík, Metro dezert, zubný gél Odol, vodu po holení Pitralon, mlieko vo vrecku, Ledňáček, a samozrejme, mnoho ďalších socialistických vychytávok.

Kopačky TangoNikdy nezabudneme: Veci, ktoré nám vždy pripomenú detstvo

 

Retro však nie sú len obaly výrobkov, ale aj ich zloženie, ktoré Lidl prispôsobil minulosti podľa dostupných technologických možností. Dokonca i salámy by mali mať autentickú chuť s tými, ktoré sa predávali kedysi. Ako prezradila hovorkyňa českého Lidlu, príprava kampane trvala niekoľko mesiacov, no tak ako ostatné lidlovské kampane potrvá len týždeň.

01

02

03

Záujem o výrobky je však obrovský, niektoré zmizli z pultov predajní hneď po prvých dňoch a my sa vôbec nečudujeme. V obchodoch urobilo prievan aj mlieko v sáčkoch, hoci ho dnes považujeme za veľmi nepraktické. Pri tejto príležitosti si ho nechalo Lidl doviesť až zo Slovenska, z mliekarne Milsy, ktorá ešte stále praktizuje aj plnenie mlieka do vrecúšok.

05

04

Retro týždeň by však mal prísť aj k nám, no zatiaľ ešte nie je známe kedy. Podľa slov hovorcu spoločnosti by to malo byť v priebehu najbližších mesiacov, čo znamená, že aj my si môžeme začať brúsiť zúbky na produkty, ktoré do našich domácností prinesú duch socializmu.

Foto: Facebook

Zdroj: strategie.hnonline.sk