Mlaďas zo Švédska a autor hitu Wake Me Up pomaly sám nevie, ako sa volá. Vymýšľanie špecialít a hľadanie krásnych tváričiek mu však ide jedna radosť.



Avicii, Tim Berg a Tom Hangs. To všetko sú profesionálne mená dídžeja a hudobného producenta, ktorý je vo svojom občianskom preukaze evidovaný ako Tim Bergling. Do povedomia sa dostal tanečnou vychytávkou Seek Bromance. V septembri vydal debutový album True a singlom Wake Me Up prebral celý hudobný svet. Najpredávanejší hit vo vyše 40 krajinách sveta má navyše potenciálneho nástupcu. Do rádií sa tlačí chytľavý kúsok You Make Me!

Ani hviezda tohto formátu nezabúda na prešpekulovaný marketing. Avicii pre svojich priaznivcov minulý rok pripravil limitovanú edíciu 2 GB USB flash diskov v náklade 5 000 kusov. Mini vymoženosť ponúka exkluzívne materiály zo zákulisia natáčania videoklipov. Hudobník sľubuje aj súkromný materiál v rôznych formách. Kľúč našťastie umožňuje i vkladanie vlastných súborov.

Upozornenie pre skeptikov: Talentovaného dídžeja miluje aj kráľovná popu Madonna, a to už je čo povedať! Počas Ultramusicfestivalu v Miami sa zvŕtala do rytmu hitu Levels. Stále nestačí? Tento 24-ročný chlapec sa v roku 2011 stihol stať tvárou svetoznámej módnej značky. Za reklamu pre kolekciu “Denim & Supply” sa mu Ralph Lauren revanšoval masívnou propagáciou hitu Silhouettes. Vo videu vystupujú fanúšikovia odetí do Laurenovej značky. Na casting si ich Avicii pozval cez sociálnu sieť. Mal však podmienku. Museli byť mladí a pekní. Išlo predsa o budúcnosť značky, a nielen tej módnej.

Autor: Slávka Margetová | Foto: Youtube