Se* je skvelý pre rôzny počet dôvodov, ale niekedy sa proste stane, že naň nemáte náladu. To je, samozrejme, v poriadku, veď máte aj iné starosti ako myslieť stále len na se*. Navyše v dnešnom uponáhľanom svete plnom stresu na posteľné hry zostáva naozaj málo času a práve preto by ste ho mali dobre využiť. Ak sa po náročnom dni chcete cítiť plný energie a zvýšiť si svoj apetít na partnerku, vyskúšajte naše nasledujúce tipy!



1. Doprajte si poriadny spánok

A tým poriadny nemyslíme len dlhý, ale aj kvalitný. Ak nemáte dostatok energie už ráno, ako chcete mať energiu na noc? Odporúčaná dĺžka spánku je 7 až 9 hodín a mali by ste odložiť zo svojej blízkosti všetku elektroniku, ktorá by vás mohla rušiť. Elektronika totiž vyžaruje tzv. modré svetlo, ktoré potláča melatonín. Existuje mnoho štúdií, ktoré ukazujú, že ak spíte len 4 hodiny oproti 8 hodinám, vaša hladina testosterónu môže byť ráno až o 60 % nižšia!

2. Kvalitná strava

Je dôležité, aby vaše telo prijímalo všetky druhy látok, aby sa vaša energia držala v rovnováhe. Takže nezabúdajte na pestrú stravu, ktorú nepredstavujú len pivo a chipsy. Doprajte si hovädzie mäso, vajcia, ryby, hydinu, mliečne výrobky a pomôže vám aj ovocie, napríklad avokádo. Ak sa neviete vzdať sladkého, skúste horkú čokoládu. Dodá vám energiu a má na vaše telo mnoho pozitívnych účinkov.

3. Naučte sa relaxovať

Stres môže zničiť človeku libido tak, ako nič iné. Ak ste celý deň v strese zo šéfa, detí alebo svokry, večer ste rád, že nemusíte nič robiť. Skúste si nájsť koníček, pri ktorom na tieto veci zabudnete, najlepšie nejaký šport a večer sa vrátite domov síce unavený, ale s čistou hlavou.

4. Pozerajte šport

Sledovanie vášho obľúbeného športového tímu má priaznivý účinok na váš testosterón, aspoň podľa vedcov. Takže keď vám nabudúce bude partnerka vyčítať, že zase sledujete futbal, môžete sa odvolať na výskumy. Ak má aj ona záujem o kvalitný se*, nemala by namietať.

5. Cvičenie

Cvičenie je skvelý spôsob, ako zvýšiť svoj se*uálny apetít, pretože fyzická aktivita zvyšuje prietok krvi, ktorý robí se* oveľa príjemnejším. Cvičenie tiež zvyšuje endorfíny, čo vám dáva viac energie a budete sa cítiť dobre.

6. Správne prostredie

Uistite sa, že vaša spálňa, poprípade iné miesto, kde sa vaše se*uálne aktivity odohrávajú, nie je príliš preplnené hlúposťami, ktoré vás rozptyľujú. Odstráňte všetko, čo sa vám nepáči a čo vám prekáža. Ak vás tá urna s popolom babky naozaj nevzrušuje, je načase ju premiestniť na nejaké vhodnejšie miesto.

Woman in bathroom

7. Vyberte si správnu hudbu

Hudba je jedna z najlepších vecí, ktorá dokáže ihneď navodiť tú správnu atmosféru. Samozrejme, najlepšie je, ak ju pokladá za vhodnú aj partnerka.

8. Skúste bylinné doplnky

Nemyslíme teraz modré tabletky a podobné záležitosti, ale naozaj prírodné afrodiziaká a prírodné látky. Výskumy ukazujú, že vhodne zvolené bylinné doplnky naozaj dokážu úspešne zvýšiť libido. Na trhu je toho naozaj veľa, takže neváhajte a skúste napríklad každé ráno vypiť šálku bylinného čaju.

9. Navštívte svojho lekára

Ak nič nepomáha a vy stále trpíte nízkym se*uálnym apetítom, najmä ak býval väčší, nehanbite sa a poraďte sa so svojím lekárom. Ak máte vysoký krvný tlak, cukrovku, nízku hladinu testosterónu môže to mať veľký vplyv na váš se*uálny život. Ak sa na to odhodláte, tak úprimný a čestný rozhovor s lekárom môže urobiť veľký rozdiel. Rozhodne nehľadajte rady na internetových fórach, pretože váš stav by sa mohol ešte zhoršiť!

10. Se*uálne pomôcky

Ak sa s partnerkou už dokonale poznáte a na se* nemáte chuť preto, lebo presne viete, ako to bude prebiehať, mali by ste sa pokúsiť niečo zmeniť. Najčastejšie stačí skúsiť nové polohy alebo si do spálne zobrať erotické hračky. Skúste to partnerke navrhnúť a dohodnúť sa tak, že jeden deň v týždni pripravíte niečo vy a druhý ona. O zábavu a nové zážitky budete mať postarané.

Zdroj: askmen.com