Milovníci piva Šariš dostali od spoločnosti Pivovary Topvar skutočne výnimočnú šancu, a to natočiť vlastný návrh dabingu na obľúbenú reklamu, samozrejme, po východniarsky. Jedinečné nápady od rôznych ľudí sa nahrali a zo všetkých zúčastnených vybrali tri najlepšie. 



Spoločnosť Pivovary Topvar sa rozhodla, že spustí na svojej web stránke značky Šariš digitálnu platformu, kde mal každý možnosť spraviť vlastný návrh, ako by vyzeral dabing svojej vlastnej verzie tejto reklamy. Všetky návrhy sa nahrávali priamo ako hlas na mikrofón alebo sa napísali ako text do storyboardu spotu. Keďže u spotrebiteľov mal prvý televízny spot veľký úspech, inšpirovali sa a skúsili do toho zapojiť aj verejnosť.

Hlasy tejto crowdsourcingovej kampane patria Čekymu (Marián Čekovský) a Juniorovi (Milan Zimnýkoval), ktorý známu reklamu predabovali podľa troch najlepších návrhov. Výhercami boli Marián z Košíc, Michal z Jankoviec a Michal z Prešova, ktorí sa zároveň mohli zúčastniť aj samotného nahrávania jednotlivých spotov.

Reklama po vychodňarsky – podľa Mariána z Košíc

Reklama po vychodňarsky podľa Michala z Jankoviec

Reklama po vychodňarsky – podľa Michala z Prešova

Reklama po vychodňarsky – podľa Michala z Prešova

Zdroj/Foto: Youtube.com