Mať pekné ploché brucho a navyše s vyrysovaným svalstvom je náročné. Svaly na rukách alebo nohách rastú pomerne rýchlo, ale získať vytúžené brucho je omnoho náročnejšie. My vieme, ako na to! Tieto tri cviky urobia z vášho brucha 6-pack podľa vašich predstáv! Stačí ich opakovať trikrát týždenne a efekt sa rýchlo dostaví. Navyše, nepotrebujete žiadne cvičiace náradie.



Prvý cvik má jednoduchý názov V. Ležte na chrbte, nohy vystreté, ruky pozdĺž tela. Dvíhajte chrbát bez toho, aby ste ho ohýbali. Vystreté nohy dvihnite čo najvyššie od zeme, ako len vládzete a taktiež bez toho, aby ste ich ohýbali. Rukami kopírujte pohyb nôh. Vaše telo by malo vyzerať ako V. Zostaňte v tejto polohe minimálne päť sekúnd. Opakujte, kým vládzete.

pack1 Druhý cvik sa nazýva Držiak. Ľahnite si na chrbát s nohami ohnutými v kolene, s chodidlami na zemi a s pätami pri zadku. Natiahnite ruky ku kolenám, položte ich na ne a pomaly sa dvíhajte hornou časťou tela ku kolenám. Keď dosiahnete maximálny bod, pomaly klesajte s rukami prechádzajúcimi od kolien až k bruchu. Taktiež urobte sériu s maximálnym počtom opakovaní, akých ste schopní.

pack4

Tretí cvik má názov Stierač skla. Pri tomto cviku budete robiť podobný pohyb, ako stierač na prednom skle vášho auta počas dažďa. Ľahnite si na chrbát, ruky dajte pod chrbát, vystrite nohy a dvihnite ich tesne nad zem. Potom dvihnite aj hornú časť tela. Robte „stierací pohyb“ – nohy doľava, hornú časť tela tiež, nohy doprava, hornú časť tela tiež. Taktiež opakujte toľkokrát, koľko ste schopný urobiť sérií.

pack2

Renomovaní americkí tréneri garantujú, že opakovaním týchto cvikov trikrát týždenne sa efekt dostaví do dvoch mesiacov. Keďže sa leto blíži, je najvyšší čas niečo urobiť s ovísajúcim bruchom.

Zdroj: muscleandfitness.com | Foto: YouTube, bodybuilding.com

KOMENTÁRE

Please enter your comment!
Please enter your name here