Humor v reklamách je vo všeobecnosti veľmi vítaným prvkom. Aj tu však platí staré známe – všetko s mierou. Jedna z poisťovní predstavila prednedávnom spot, ktorý má klientov presvedčiť o dôležitosti životného poistenia.



Začína sa na kare, kde jeden z prítomných prednáša smútočný prejav a všetci ostatní sa pritom držia za hlavu. Vtom vstúpi do miestnosti meškajúci člen rodiny a najskôr nechápe, čo sa to v kruhu pozostalých deje. Keď mu vysvetlia, že nebožtík nemal životnú poistku, chytí sa za hlavu aj on. Podľa tvorcov reklamy bolo jej cieľom zdôrazniť význam životného poistenia. Bránia sa tým, že v nej nezobrazujú pohreb ani rakvu, takže na nej nevidia nič morbídne. Psychológovia však upozorňujú, že v prípade takých citlivých tém ako je smrť, môže napáchať humor v reklame viac škody ako úžitku. Tvorcovia totiž nikdy nemôžu vopred predvídať, ako na ňu verejnosť zareaguje.

Ako táto reklama zapôsobila na vás? Išli by ste po jej vzhliadnutí uzatvoriť životnú poistku?

Zdroj: Youtube.com

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Andrea
Milujem život, šport, hudbu, zvieratá, prírodu, knihy. Fascinujú ma zákutia ľudskej duše a medziľudské vzťahy. Veľmi rada jem a dlho spím. :-)