Minister zahraničných vecí a európskych záležitostí Miroslav Lajčák predstavil v Bratislave nový branding Slovenska – „značku Slovensko“, ktorou sa zjednocuje prezentácia krajiny v zahraničí. Proces vytvárania tohto sloganu a loga trval dlhých 7 rokov. Odteraz sa vo svete bude naša krajina prezentovať sloganom “Good Idea Slovakia”, respektíve ” Dobrý nápad Slovensko”!



Slovensko tak má byť za hranicami vnímané ako krajina plná dobrých nápadov. Návrh pochádza z dielne agentúry Creative Department a taktiež sa na ňom podieľali úspešné firmy pochádzajúce zo Slovenska ako napríklad ESET, Aeromobil, Sygic, Ecocapsule, Pixel Federation a iné.

Zdroj: Youtube.com | Foto: Zpravyextra.cz

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Andrej
Mal by som sa venovať štúdiu, no radšej prokrastinujem a píšem články. Sorry, mami. Ženy, šport, zábava (toto poradie nezamieňať s rebríčkom priorít...alebo?).