Kedy ste naposledy zmenili svoj tréning bicepsov? Biceps, tak ako všetky ostatné svalové vlákna, má tendenciu si na pravidelnú záťaž zvyknúť a jeho rast sa najprv spomalí a nakoniec úplne zastaví. Možno je čas oprášiť skvelú, ale tak trochu zabudnutú techniku “21”.



21-tky sú v kulturistike dobre známy pojem, no v posledných rokoch sa táto cvičebná metóda tak trochu prepadla do zabudnutia. Nuž a práve preto je ten správny čas retro cvičenie vzkriesiť a poskytnúť vašim bicepsom nový, poriadny impulz, ktorý vaše bicáky poriadne nafúkne!

Schránka 10

Technika:

Vezmite si veľkú tyčku a urobte sedem opakovaní bicepsových zdvihov v stoji, v spodnej polovici rozsahu pohybu. Ďalej urobte sedem opakovaní v hornej polovici a nakoniec sedem opakovaní v celom rozsahu. To všetko samozrejme bez prestávky. Úplne vám postačia 3 až 4 série, no ak sa chcete zničiť, tak hneď po odcvičení poslednej série vezmite dve ľahšie jednoručky a urobte aspoň zo 20 opakovaní klasických bicepsových zdvihov v sede. Takéto “zbombardovanie” rúk bez problémov nakopne vaše bicepsy k novému rastu.

Zdroj/Foto: YouTube

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Alabuk
Šéfredaktor momentálne najrýchlejšie rastúceho portálu pre mladých - FUNmagazín.sk. Je mladý, trochu uhundraný, no vždy pripravený vás zásobovať množstvom videí a zaujímavostí z celého sveta!