Chodíte na nákupy s odhodlaním nakúpiť svaly budujúce jedlo a zakaždým skončíte len s vajíčkami, tvarohom a mäsom? Ak áno, ponúkame vám pár ďalších potravín, ktoré môžete prihodiť do košíka. Tieto jedlá sú lacné, zdravé a dostanú vás do formy!



 

Ananás

pineapple-870217_1280
Určite sa pýtate, ako by už len ananás mohol urýchliť rast svalov? Nuž, toto ovocie v sebe skrýva špeciálny enzým (bromelain), ktorý nášmu telu pomáha lepšie štiepiť a vstrebávať zjedené bielkoviny. Ak si teda dáte po cvičení tvaroh s trochou ananásu, z tvarohu vyťažíte viac potrebných živín. Okrem toho bolo dokázané, že ananás zmierňuje svalový zápal. Dávajte si však pozor, ananás v konzerve má bromelainu podstatne menej ako jeho čerstvá verzia.

4 KOMENTÁRE

  1. Tvaroh po cviceni nie je prave najstastnejsie riesenie, pretoze tvaroh obsahuje bielkoviny ktore sa vstrebavaju pomaly, no po treningu treba siahnut po rychlovstrebatelnych bielkovinach, co su prave proteinove drinky, hlavne zo srvatkovej bielkoviny.
    Tak isto s tym cokoladovym mliekom je dost vtakovina, mlieko spomaluje vstrebavanie zivin, co je prave po treningu neziaduce.

  2. Najlepšie je po tréningu si dať pohár zeleného jačmeňa, ten vás nabije energiou. Ozaj, prečo v článku nie sú viac prírodné, viac zelené potraviny?

  3. Mlieko by som po tréningu určite nešiel. Nielenže zabraňuje vstrebávaniu živín a teda pochybujem že by nám dodal do svalu viac ako napríklad Protein s glutamínom. Ešte obsahuje laktózu ktorú telo zle znáša. Pri cvičení mlieko nepijem skoro vôbec (počas celého dňa) To sa netýka mliečnych výrobkov tie sú samozrejme fajn.

KOMENTÁRE

Please enter your comment!
Please enter your name here