Všetko to začalo na stránke Topspeed.sk, kde bol uverejnený PR článok pre firmu Zuzi spol s.r.o., pod ktorý jeden z nespokojných zákazníkov firmy zanechal negatívny komentár. Firma naň (údajne v mene majiteľky spoločnosti) odpovedala veľmi arogantným spôsobom a ako sa neskôr ukázalo, nebolo to poprvýkrát, čo takto jednala so svojimi zákazníkmi.



V posledných dňoch na sociálnej sieti Facebook kolujú znepokojivé obrázky z niekoľkých internetových diskusií, ktoré ukazujú, ako arogantne dokážu slovenské firmy jednať so svojimi zákazníkmi. Dobrí obchodníci sa zvyknú riadiť heslom “náš zákazník – náš pán”, ale podľa týchto obrázkov z diskusných fór to vyzerá tak, že firma Zuzi spol s.r.o. má svoje obchodné priority nastavené úplne inak… Nuž, urobte si názor sami.

zuzi spol s.r.o komunikácia so zákazníkom

zuzi spol s.r.o komunikácia so zákazníkom zuzi spol s.r.o komunikácia so zákazníkom

Foto: Facebook.com

AK SA VÁM ČLÁNOK PÁČIL, PODPORTE HO:
Tomino
Vieš jak to hovoria, len rob, to čo miluješ a už nikdy nebudeš musieť robiť. Som "pokreslený" hajzlík, ktorý sa živí tým, čo ostatní chlapi robia zadarmo. A nemusel som pri tom ani začínať v péčku pre gayov. :D