Každý chlap chce byť najlepší a ponúknuť žene to najlepšie zo seba. Výnimkou nie je ani objem ejakulátu. Jeho množstvo záleží od viacerých faktorov, no nie každý chlap môže ponúknuť väčší objem tejto bielej tekutiny. A pýtate sa, ako môžete zväčšiť počet vašich plavcov? Veľmi ľahko! Stačí, ak budete nasledovať týchto 13 krokov…

1. Pite tekutiny

Množstvo ejakulátu, uvoľňujúceho sa v priebehu orgazmu, úzko súvisí s množstvom tekutín, ktoré vaše telo počas dňa príjme. To preto, že semeno je na vodnej báze a pomáha mazať cestu pre spermie. Telo potrebuje denne 2 – 3 litre vody pre správne fungovanie, takže pre zväčšenie objemu ejakulátu, určite dbajte na pitný režim.

(Nadmerné pitie piva, vína či iných alkoholických tekutín má naopak opačný efekt – alkohol dehydruje telo a znižuje kvalitu spermií.)

2. Vyvarujte sa nadmernému prehrievaniu v okolí slabín

Každý chlap vie, že semenníky sú umiestnené mimo tela a nie v jeho vnútri, pretože potrebujú zachovať nižšiu teplotu plavcov než je 37°C (čo je teplota, pri ktorej vaše telo reguluje teplo). Čo to znamená v praxi? Ak máte radi dlhé jazdy autom, sauny, notebook na kolenách, bazény s teplou vodou či len horúce kúpanie doma, dajte si pauzu. Nielenže degenerujete vaše spermie, ale aj redukujete tvorbu ejakulátu vo vašich žľazách.

prehrievanie

3. Vyhýbajte sa noseniu tesného spodného prádla

Opäť platí, že ideálna teplota pre spermie a ejakulát je o niečo nižšia než normálna telesná teplota. Tesné spodné prádlo zvyšuje teplotu miešku a nastávajú tie isté problémy, ako sme spomínali v bode vyššie.

4. Vyhýbajte sa sedeniu s prekríženými nohami

Táto filozofická póza tiež ovplyvňuje objem vášho semena. Znova, ako v predchádzajúcich dvoch bodoch vyššie, touto polohou nôh tlačíte semenníky k telu a nastáva ten istý problém prehrievania nad normálne rozmedzie.

5. Zdržte sa orgazmu

Mužské telo vyprodukuje priemerne 1500 spermií za sekundu, čo je v prepočte približne 130 – 200 miliónov spermií denne. Pri vyvrcholení však strácate poriadnu dávku vašich vojakov. Skúste počkať niekoľko dní (optimum je 2 – 3 dni), kedy sa váš ejakulát dá do maximálneho objemu.

zdrzanlivost 2575451

6. Jedzte zinok a kyselinu listovú

Zinok je nevyhnutný minerál, ktorý napomáha v bunkovom metabolizme. V kombinácii s kyselinou listovou sa ukázalo, že dokáže zvýšiť počet spermií o takmer 75 %.

Pýtate sa, koľko ich zjesť za deň? Optimum je 15 mg zinku a 1 mg kyseliny listovej. A v akej strave ich môžete nájsť? Spomenúť možno ryby, strukoviny, vnútornosti, melón, paradajky, sója, orechy…

7. Nepite „bublinkové“ sladené nápoje

Nealko nápoje obsahujú totiž vysoký objem cukru, fruktózy či kukuričného sirupu, ktoré postihujú aj pečeň, aj tvorbu semena. Pravidelní pijači takýchto nápojov majú približne o 30 % menší objem „armády“ než muži, ktorí sa vyhýbajú týmto sladkým bublinkovým nápojom.

nepit sody

8. Jedzte aminokyseliny

Aminokyseliny sú stavebnými kameňmi bielkovín, ktoré tvoria základ aj u spermií a celého procesu produkcie zázračnej tekutiny. Ak ich muž pravidelne prijíma, jeho objem vojakov sa nakopne do väčších rozmerov. Najdôležitejšie aminokyseliny pre prijatie sú: L-arginín, L-lyzín, L-karnitín.

9. Jedzte veľa ovocia a zeleniny

Možno si hovoríte, že nielen objem významne záleží na zdravom stravovaní či správnej výžive. A nemýlite sa. Ovocie a zelenina sú bohaté na antioxidanty, ktoré zlepšujú kvalitu spermií. Okrem zvýšenia objemu ejakulátu dodávajú potrebné vitamíny.

A ktoré ovocia a zeleniny sú naj? Patria sem fazule,  čučoriedky, brusnice, černice, kokosové mlieko, slivky, jablká a artičoky.

zelovoc546

10. Cvičte svaly panvového dna

Určite ich poznáte alebo ste o nich počuli. Hovorí sa im aj Kegelove cvičenia. Tieto cviky sú vhodné pre obe pohlavia, no pre mužov vykonávajú radu dôležitých funkcií, ako odďaľovanie predčasnej ejakulácie, podpora zdravia prostaty, predĺženie doby orgazmu a zväčšenie objemu ejakulátu.

11. Seknite s fajčením

Fajčenie nielen znižuje počet spermií, ale spôsobuje aj ich degeneráciu. Fajčiari, ktorí pracujú na dieťati, musia očakávať, že ich dieťa môže mať vyšší výskyt zdravotných problémov.

Ak sa pýtate na fajčenie marišky. Aj to vás sklameme. Marihuana vo všeobecnosti znižuje tvorbu testosterónu.

stop smojksf

12. Vyhýbajte sa stresu

To už každý vie, že stres je v súčasnosti veľký problém. Ak sa mu nemôžete vyhýbať, tak sa ho naučte aspoň zvládať. Ukazuje sa, že stres nielenže znižuje objem ejakulátu, ale môže spôsobovať aj akné, problémy so spánkom či srdcové ochorenia.

13. Majte dostatok fyzickej záťaže

Nehovoríme, aby ste kopali od rána do večera kanále, ale pravidelný telesný pohyb napomáha nielen k vášmu zdraviu, ale aj k zdraviu vašich spermií a k zväčšovaniu objemu ejakulátu. Takže oprášte bicykel, kopačky alebo permanentku do fitka.

pohyb cviky57856

Foto: iStock.com, Blogspot.com, Dailyhealth.com

loading...

KOMENTÁRE

Please enter your comment!
Please enter your name here